8 Ocak 2013 Salı

Karda Kışta Kuşlar...

Kar kış geldi.Dışardaki sokak hayvanları ve kuşlar yiyecek bulmakta zorlanıyorlar.
Dışarıdaki küçük dostlarımız için hiç yorulmadan hazırlayabileceğiniz güzel ve pratik bir tarif...
 
Öncelikle boruya ihtiyacımız olacak.Kendimizde yapabiliriz yada bitmiş tuvalaet kağıdı rulosunu kullanabiliriz.Evdeki tahin, pekmez yada fıstık ezmesi rulo üzerine sürülür.Daha sonra kırıntı yada kuş yemi dolu bir kapta ruloyu yuvarlayarak yemlerin rulo üzerine yapışmasını sağlayalım.Ardından bahçemizdeki yada çevremizdeki ağaç dallarına bunları asalım. 
 
Lütfen bu bilgiyi arkadaşlarımızla paylaşıp mümkün oldukça çok kişiyi bilgilendirelim...
Teşekkürler...

27 yorum:

  1. harikasın.
    müsadenle ben de blogumda paylaşmak istiyorum bunu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. NarÇelencim, çok mutlu olurum :)
      Sevgiler...

      Sil
  2. aaaa ne kadar güzel bi fikir kesinlikle yayılması lazım bu uygulamanın...


    begumyagci.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. gönülden tebrikler bu özveri ve düşünce için ...
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Reçelim,teşekkür ederim.
      Sevgiler...

      Sil
  4. blogumda paylaştım, eve gidince de uygulayacağım. Tşk.ler paylaşımın için
    http://trendyandfriendly.blogspot.com/2013/01/minik-dostlar-icin-diy.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nilgüncüm, çok teşekkür ederim.
      Sevgiler...

      Sil
  5. ne kadar ince bi düşünce
    ve çok hoşş:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Prettyinpink Bride, teşekkür ederim.
      Sevgiler...

      Sil
  6. Ne tatlı bir proje. Kedi kutularından sonra gördüklerimin arasında en iyisi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Yavruto, teşekkür ederim.
      Sevgiler...

      Sil
  7. çok iyi fikir paylaşıyorum ve hemen yapıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Gülistan, paylaşımın için çok teşekkür ederim.
      Sevgilerimle...

      Sil
  8. Çook düşüncelisiniz hemen bloğumda paylaşıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Yaşam Umudu, çok teşekkür ederim.
      Sevgilerimle...

      Sil
  9. Tek kelimeyle HA-Rİ-KA-SIN! Duyarlılığın için tebrik ederim seni.
    Ben de bloğumda görselini ve yazını - alıntı olduğunu belirterek- paylaşıyorum. Umarım herkes okur ve paylaşır :)

    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Mor Rimel, çok teşekkür ederim.
      Sevgilerimle...

      Sil
  10. çok düşüncelisin tebrik ediyorum..twitterdan paylaştım hemen..

    sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Goncacım, ilgi ve alakan için teşekkür ederim.
      Sevgiler...

      Sil
  11. Bende hem bloğumda hem face imde paylaştım mükemmel bir fikir kendimde yapacağım mutlaka..

    http://beyazkedivekozmetik.blogspot.ro/

    Sevgilerle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beyaz Kedim;paylaşımın için çok teşekkür ederim.
      Sevgiler...

      Sil
  12. Harika bir fikir. Teşekkürler...

    YanıtlaSil
  13. Sevgili Annelikokulum, çok teşekkür ederim.
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  14. mükemmel bir davranış keşke herkes sizin kadar duyarlı olabilirse.

    YanıtlaSil
  15. Müthiş fikir, duyarlılığın için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  16. güzel fikir bayıldım bloguma da beklerim
    kelebeketkisi39.blogspot.com
    sevgiler

    YanıtlaSil