5 Nisan 2012 Perşembe

Babylon | Vazo | Sehpa


seramik , bahçe, balkon, Vazo, Sehpa, yuvarlak, tasarım, design

Harry & Camila tarafından tasarlanan “BABYLON” bahçe vazosu bilgisayar tarafından oluşturulan düzensiz yüzeyler ve asimetrik formlardan oluşturulmuş.Ayrica ters çevrildiği zaman, ünlü ressam Pieter Bruegel’in Babil Kulesine benzerlik göstermesiyle dikkat çekiyor.Özel bir tür seramikle  üretilen vazonun üç farklı boyutu mevcut.Üretimini; dış mekan mobilya üreticisi olan Dedon firması üstlenmiş.

seramik , bahçe, balkon, Vazo, Sehpa, yuvarlak, tasarım, design  

seramik , bahçe, balkon, Vazo, Sehpa, yuvarlak, tasarım, design

seramik , bahçe, balkon, Vazo, Sehpa, yuvarlak, tasarım, design

seramik , bahçe, balkon, Vazo, Sehpa, yuvarlak, tasarım, design


4 yorum:

  1. Bayildim tam benlik:)izlemedeyiz bekleriz canım:)

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler canım...
    Bende senin bloguna geldim:)

    YanıtlaSil
  3. aa haklıymışsın, gerçekten çok sevdim blogunu :)
    çok zeviyorum böyle oversized vazo formlu sehpaları. birkaç yıl önce phillipe starck mı yapmıştı yeşil? aaah gipsy miydi modelin adı neydi? çok derinlerde kalmış hafızada, overwrite'lar olmuş çıkmıyor! :P

    decodeniquo.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. Beğendiğine sevindim, aramıza hoşgeldin :)

    YanıtlaSil