18 Şubat 2012 Cumartesi

Minik Dostlarımıza Birer Yuva...


          Soğuk kış günlerinde kar altında yiyecek bulamayan minik dostlarımızı unutmayalım lütfen. Serçeler, kumrular, güvercinler ve  diğer sayamadığım bir sürü minik kuş…  Mevsim şartlarından dolayı hepsi zor durumdalar. Onlara yardım edelim; aç kalmasınlar!  
         Bu minik dostlarımız için Etsy’de bahçe ve balkonlarımıza asabileceğimiz çok şirin kuş evleri buldum. Sizlerle paylaşmak istedim. Gerçekten hepsi de birbirinden güzeller; bana hak vereceğinizi ümit ediyorum.Bu şirin kuş evlerinden birer tane edinerek; hem bahçe ve balkonlarımızı renklendirebilir hem de minik dostlarımızın hayatta kalabilmeleri  için katkı sağlayabiliriz.

         Belki bu kuş evler size ilham verir ve sizde kendi kuş evinizi tasarlayıp yaparsınız kim bilirJ

bahçe, balkon, Birdhouse, kuş, kuş ev


bahçe, balkon, Birdhouse, kuş, kuş ev

bahçe, balkon, Birdhouse, kuş, kuş ev

bahçe, balkon, Birdhouse, kuş, kuş ev

bahçe, balkon, Birdhouse, kuş, kuş ev

bahçe, balkon, Birdhouse, kuş, kuş ev

bahçe, balkon, Birdhouse, kuş, kuş ev

bahçe, balkon, Birdhouse, kuş, kuş ev

7 yorum:

  1. Kuş evlerine bayılırım. Paylaşımın için teşekkürler. :)

    YanıtlaSil
  2. Rica ederim, ben tesekkur ederim :)

    YanıtlaSil
  3. Merhaba kuş evlerini çok severim bende keçeden ve kumaştan evler yapıyorum ,paylaşımınız için teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Mehtapcim, senin yapmis oldugun keçeden ve kumaştan evlerde gercekten sirinmis..cok begendim :)

      Sil
  4. kendi kuş evimi kendim yapmak istiyorum, bunlarda ilham kaynağım olabilirler:)) teşekkürler paylaşım için.
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. AsOrTiKMcim varmi bi gelisme merak ettim,paylasirsan seviniriz.. :)
      sevgiler...

      Sil
  5. çok sevimli hepsi takipteyim bana da beklerim:D
    http://coralsfashion.blogspot.com/

    YanıtlaSil