20 Temmuz 2011 Çarşamba

iPhone 4'lerimiz için...

Koreli tasarımcılar iPhone 4'lerimizi  kişiselleştirebilmemiz için çok hoş bir çalışma yapmışlar.İğne ipliği kullanarak kılıf üzerinde kanaviçe uygulamasını ister size verilen şablonlardakilerini uygulayarak isterseniz de kendi yaratıcılığınızı kullanarak yapacağınız uygulamalarla iPhone 4'zü kişiselleştirebilirsiniz.Yapılan çalışmalar çok hoş gözüküyor.Eminim sizinde bu kılıflar üzerinde yapmak isteyeceğiniz bir uygulamanız vadır:) 



pembe ,hoş, şirin


7 yorum:

  1. Cok hos bunlar :) Philly'den selamlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkurler :)
      PinkConceptde selamlar...

      Sil
  2. merhabalar:)
    ne hoş bir sayfa bu böyle..
    bayıldım paylaşımlarınıza
    emeklerinize sağlık..
    seve seve takipçinizim bundan böyle..
    bende sizi bekliyorum sayfama,arzu ederseniz elbette..
    kucak dolusu sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benden de merhabalar:)
      Tesekkur ederim..Bende severek ve begenerek geldim sayfaniza, Takipteyim:)

      Sevgiler...

      Sil
  3. Merhaba,

    Bir linkten davetin üzerine geldim cok hos bir post olmus gercekten kendi kabını kendin yarat seklinde:)

    Sevgiler,
    Cigdem

    http://chicthem.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benden de merhabalar:)
      Tesekkur ederim...Begendigine sevindim..
      Sevgiler...

      Sil
  4. Cok guzeller..Bayildim :)

    YanıtlaSil